bakal guru matematik yang bising. gila - gila. itu aku. but then, i'm still human being yang memerlukan masa untuk bersendiri. kan. sebab tu adanya blog nie. penggunaan bahasa dalam blog nie adalah amat sangat tidak boleh diguna pakai. jadi jangan tiru pengunaan bahasa didalam blog nie yer. ohh and 1 more thing. jangan nak kondem banyak banyak sbb nie blog aku. cheerss :)

Friday, 11 January 2013

seksa!

hello. assalamualaikum :)

argh! stress! pagi pagi cuti aku dah dikejutkan bangun ambik air. dafuqq!

sejak aku ada kat rumah. boleh kira brapa kali je aku mandi. okay jup. aku dah 3 hari kat rumah. so mmg 3 kali je aku mandi. argh! sungguh rasa diri ini tidak suci!

pagi pagi dah kene jerit dengan mak bapak aku suruh angkat air. mana pegi hak bercuti aku! aku baru nak berehat dengan tenang tapi disuruhnya angkat air! mana keadilan aku! *amboih ayat! macam aku tak guna je air tu*

aku dengan berseluar pendek dan berbaju tidur terus keluar pegi jalan jalan carik lori air dengan robin. en.ayah aku dah pegi dulu. die dah tenssy kot tnggu aku lama sangat. haha. sorry ayah! :)

aku ingtkan en.ayah bawak baldi kecik. sekali!! amek! bukan baldi dibawak. besen kau tau! besen!! da badan aku tuff. nak angkat besen tu. adoi! seksa! kalau 1trip je tak pe. ini smpai 3trip! kalau la tiap2 pagi macam nie. tak payah pegi gym pun aku dah tuff.

oo.. part paling best. kene sound setepek dengan en.ayah! haha. tengah alihkan air dalam besen tadi ke besen lagi besar. aku secara tak sengaja menghulurkan tangan aku. konon konon nak basahkan tangan.

en. ayah : woi!
aku : apesal ? nak basahkan tangan je pun.
en. ayah : haizzzz *berdengus dengan kencang*
aku : erk ? apesal ?
en. ayah : dah kau basuh tangan macam mana nak amek air smayang!
aku : erk......
en. ayah : dah tak jadi air musta'mal la die!
aku : erk...
en. ayah : tu la! sruh belajar agama malas!
aku : erk....

hahahahaha. tu je aku mampu buat. mendiamkan diri. mana aku tau! aku ingat air tu nak buat air mandi! so air yang aku angkut tu tak boleh la buat air sembahyang. hoho. terasa bersalah sungguh hati kecil ini! hahaha.

lpas settle semua trus siap siap pegi nak solat jumaat. tgh mandi ada pn.mak jerit

pn. mak : aqim mandi sikit sikit!
aku : yeee.. *smbil mencuci muka*
pn. mak : aqim mandi sikit sikit. karang orang nak berak takde air nak cebok!
aku : yeee.. *sedang membasuh muka*
pn. mak : aqim dah la tu mandi! mandi sikit sikit! dah berapa gayung mak dengar!
aku : aqim mandi pun tak lagi.

kau tengok! seksa kan! aku nk mandi pun banyak pantang larang! argh! stresss!!

air!!! tolong la kembali dengan pantas!!!

No comments: