bakal guru matematik yang bising. gila - gila. itu aku. but then, i'm still human being yang memerlukan masa untuk bersendiri. kan. sebab tu adanya blog nie. penggunaan bahasa dalam blog nie adalah amat sangat tidak boleh diguna pakai. jadi jangan tiru pengunaan bahasa didalam blog nie yer. ohh and 1 more thing. jangan nak kondem banyak banyak sbb nie blog aku. cheerss :)

Saturday, 29 December 2012

aku hairan.

" Bila agama di hina, kita marah. Nabi di keji, kita melenting. Saudara kita di bunuh, kita mendoakan kehancuran musuh Islam. Tetapi, apabila muazzin melaungkan azan zohor, kita terhegeh-hegeh bangun qoda solat subuh. "


P/s : - cap ayam sokmo -


otak kau! pikir dlu sebelum cakap. ini tak. main suka suki duka duki je kan. 

ye memang ada betulnya apa kau cakap. kau nak cakap yang Sembahyang Pada Masanya. yes! betul.

tapi mane kau lagi prefer. qa'da solat atau meninggalkan solat. thus, don't said a word without knowledge. 

tau kau nak nasihat orang. but please! have knowledge first. jangan malukan diri sendiri. kau nak cakap orang tak boleh buat kebaikkan dan tak boleh tegakkan agama islam selagi seseorang tu solat pun masih qa'da. 

hey! what the hell you thinking!! 

habis macam mana dengan orang yg tidak sengaja meningglkan solat dan terpaksa qa'da. jadi. please!! think first sebelum kau keluarkan kenyataan yang agak kurang pandai tu ye. okay mate. :)

jadi kesimpulannya. aku terima apa yang kau cuba sampaikan. cuma cara kau yang agak annoying dan cakap ikut suka kau tu je yang membuatkan kau nampak sgt urgh!! membodohkan diri. sorry no offense mate :)

dan kepada sesiapa yang tak tahu cerita sebenar pasal apa yang terjadi. plss. 

shut the f*** up. :)

sebab Uminur Atikah suruh aku mintak maaf. jadi, aku mintak maaf secara terbuka kepada sesiapa yang kena tempelek dengan aku. i'm sorry. :)

dan kepada kau mr.perfect :D . aku tegur bukan untuk bergaduh cuma untuk membetulkan. :)

- Manusia itu diciptakan tidak sempurna supaya mereka dapat menerima teguran orang lain -

*goodluck kepada rakan - rakan yang bakal menduduki final exam :)

ok besok dah start final paper
tapi aku still berblogging
what are u thinking Mustaqim!

2 comments:

Tulip Putih said...

kesimpulannya..tegurlah dengan cara berhemah..think before u talk..sesungguhnya lidah itu lebih tajam dari pedang ^_^

Mustaqim Musa said...

bercakap menggunakan akal. bukan menggunakan amarah :)